Vrijwilligers zijn een belangrijke factor om een scouting vereninging draaiende te houden, maar om de vereniging voor zoveel mogelijk kinderen toegangkelijk te houden willen wij de kosten graag laag houden.
Het organiseren van activiteiten en het onderhouden van onze vletten, tenten en ander scouting materiaal is helaas niet kostenloos.
Om toch de kosten voor de scouts zo laag mogelijk te houden zijn er gelukkig altijd mensen en bedrijven die ons waardevolle werk steunen.
Deze sponsoren willen we graag in het zonnetje zetten.

Staalkabelstunter

Als onderdeel van het onderhoud van onze vletten moeten zo af en toe verstagingen worden vervangen. Door het sponsoren van een pers tang door Staalkabelstunter, kunnen wij nu zelf onze verstaging vervangen van de 5 Lelievletten in ons bezit. Het grote voordeel is dat we ze op onze vletten in elkaar kunnen zetten zodat we zeker weten dat ze precies op de juiste maat zijn voor onze vlotten.

Staalkabelstunter, dankjewel.

Avia Clubsparen

Sinds kort doet Scouting Titus Brandsma mee met het Avia Clubsparen programma. Hiermee kan iedereen een spaarkaart aanvragen en voor punten sparen bij alle AVIA tankstations. Met deze punten kunnen onze scouting vereniging vervolgens leuke dingen doen. Hieronder zie je het actuele door ons gespaarde puntenaantal.

Wilt u ook sponsor worden?

Neem even contact op met het bestuur voor de mogelijkheden.